کلیه خدمات پزشکی در منزل تهران

مرکز درمان در منزل الام طب با هدف ارائه خدمات عمومی وتخصصی پزشکی با اولویت سالمندان تاسیس شده است. کلیه سالمندان و دیگر اقشار نیازمند به دریافت خدمات می توانند این خدمات را بصورت غیر حضوری در منزلشان (با شماره گیری ۰۹۱۲۱۳۹۲۱۷۶) و با قیمت مناسب دریافت کنند. مراجعات متعدد سالمندان به مراکز درمانی و تداخلات دارویی یکی از مشکلات عمده سالمندان می باشد با ارائه خدمات پزشکی در منزل و در دست داشتن پرونده جامع بیمار می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد ما با گردهم آوری متخصصین آگاه در حوزه سالمندان تمام شرایط لازم برای ارائه خدمت موثر وهدفمند را برای بیماران گرامی فراهم آورده ایم.
خدمات قابل ارایه در مرکز درمان در منزل الام طب عبارتند از: خدمات پزشکی (عمومی، متخصص، فوق تخصص، متخصص طب سالمندی، طب سوزنی و ماساژ درمانی)، خدمات پرستاری (کنترل قند خون، کنترل علائم حیاتی، گرفتن نوار قلب، انما، تزریقات عضلانی و وریدی، سوند معده، سوند ادراری، ساکشن تراپی، پانسمان انواع زخم از جمله زخم بستر، سوختگی، زخم پای دیابتی، مراقبت حرفه ای پرستاری بصورت شبانه روزی و…)، خدمات پاراکلینیک (انجام آزمایشات، رادیوگرافی، سونوگرافی، نوارقلب و گرفتن نمونه در منزل)، خدمات تهیه تجهیزات پزشکی واعزام آمبولانس .

مرکز ما بصورت شبانه روزی و هر روز هفته، حتی ایام تعطیل، آماده پاسخگویی به سوالات شما و اعزام نیروی مجرب و متخصص می باشد.

بخوانید
تست کرونا در منزل

پیام بگذارید