تزریقات در منزل

یکی از روشهای شایع در تجویز فراورده های دارویی تزریقات در منزل می باشد.ناتوانی پرستار در تزریق صحیح دارو ممکن است نتایج منفی به بار آورد اگر بیماری دارید که توانایی رفتن به درمانگاه را ندارد بهتر است سریعا با ما تماس بگیرید تا پرستار تزریقات ما با داشتن مجوز از وزارت بهداشت کار تزریق در منزل بیمار شما را در کمترین زمان و با دقت بالا انجام دهد.

اگر پرستار فراموش کند قبل از تزریق در منزل دارو به داخل بافت سرنگ را آسپیره کند.

ممکن است دارو وارد شریان یا ورید شود و منجر به بروز درد زیاد یا صدمه بافتی گردد.

پرسنل تزریقات در منزل ما همگی کارشناس پرستاری با سابقه کار و تجربه بالا آماده ارائه خدمات درمان در منزل هستند

پانسمان در منزل

یک روش رساندن دارو به بدن تزریقات است که حتما باید از تکنیکهای آسپتیک استفاده شود.
پرستار تزریقات را به ۴طریق انجام می‌دهد:
۱ـ زیر جلدی SC subcutaneous
۲ـ داخل عضلهIM intramuscular
۳ـ داخل جلدیID intradermal
۴ـ وریدی IV intravenous
۵ـ تزریق بصورت پانسیون مانند پانسیون مایع نخاعی SCF
برای اطمینان از اینکه دارو در محل مورد نظر تزریق شود هر کدام از روش‌های فوق احتیاج به مهارتهای بخصوصی دارد. اثرات دارو در تزریق در منزل بستگی به میزان جذب دارو به سرعت توسعه می‌یابد و پرستار می‌تواند بدقت عکس العمل مریض را بعد از تزریق مشاهده کند.
وسایل تزریقـات :
سرنگ‌ها و سوزن‌های متنوعی وجود دارند، هر کدام برای تزریق حجم معینی از دارو به یک بافت مخصوص طرح ریزی شده‌اند. پرستار باید تشخیص دهد که کدام سرنگ و سوزن بهتر مؤثر است.

اگر برای شما مقدور نیست که بیمار خود را برای امور تزریق در منزل به مرکز درمانی منتقل کنید
امور مربوط به تزریقات بیمار خود را به ما بسپارید به صورت اورژانسی با قیمت مناسب.

مرکز خدمات پزشکی و درمان در منزل آلام طب

 

بخوانید
رابطه بین وزن بیماران دیابتی و کووید 19

مطالب دیگر :

درمان در منزل , مشاوره پزشکی آنلاین, مشاوره پزشکی اینترنتی, ویزیت پزشک در منزل, پشتیبانی پزشکی ،آمبولانس خصوصی ، آزمایش خون در منزل, انجام آزمایش خون در منزل, گرفتن آزمایش خون در منزل ، فیزیوتراپی در منزل, وصل سرم در منزل, فیزیوتراپی در منزل محدوده جنوب تهران, فیزیوتراپی در منزل محدوده شرق تهران, فیزیوتراپی در منزل محدوده شمال تهران, فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران ،پانسمان زخم در منزل ،نوار قلب در منزل، انجام سونوگرافی در منزل, سونوگرافی در منزل, سونوگرافی در منزل توسط خانم, گرفتن سونوگرافی در منزل ،تنقیه در منزل ، خدمات رادیولوژی در منزل, رادیولوژی در منزل, درمان در منزل تهران ، تزریقات در منزل ، انجام سونوگرافی در منزل, سونوگرافی در منزل, سونوگرافی در منزل توسط خانم, گرفتن سونوگرافی در منزل ، فیزیوتراپی در منزل, فیزیوتراپی در منزل توسط خانم, فیزیوتراپی در منزل محدوده جنوب تهران, فیزیوتراپی در منزل محدوده شرق تهران, فیزیوتراپی در منزل محدوده شمال تهران, فیزیوتراپی در منزل محدوده غرب تهران،شستشوی گوش در منزل