تست کرونا در منزل

ویروس کرونا و مهمترین راه جلوگیری از ابتلای به آن

متاسفانه با ورود میهمان جدید (ویروس کرونا ) به کشورمان و درگیر شدن استان های مختلف با این موضوع ، لازم است تا برای مراجعه به پزشک از خانه خارج نشوید و حتما از همکاران ما برای بیمار خود کمک بگیرید. باید گفت بهترین روش دفاعی برای مقابله با ویروس کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است. سلامت سیستم ایمنی بدن شما به سبک زندگی روزانه تان بستگی دارد. توانایی طبیعی بدن در دفاع از خود مقابل عوامل بیماری زا، نه تنها از شما در برابر سرما خوردگی و آنفولانزا محافظت می کند بلکه مانع از ابتلایتان به سایر بیماری های عفونی نیز می شود.

سیستم ایمنی بدن متشکل از اندام ها، بافت و سلول هایی است که در کنار هم برای محافظت از بدن در برابر عوامل بیماری زا عمل می کنند. از آنجایی که سیستم ایمنی بدن هر فردی به عواملی مثل سن، عادات غذایی و شیوه زندگی خود شخص بستگی دارد، بسیار مهم است که با مصرف مواد غذایی مناسب و سالم اطمینان حاصل کنیم که به اندازه کافی برای مقابله با بیماری ها قوی هستیم.

برای داشتن یک سیستم ایمنی قوی، از مواد غذایی سالم و ارگانیک مثل میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید و قند، مواد شیمیایی و غذاهای فرآوری شده را از برنامه غذایی تان حذف کنید. کاهش مصرف قند و شکر و تلاش برای حذف کامل آن از برنامه غذایی باید اولویت اول شما باشد

بخوانید
علت سردرد چیست؟

پیام بگذارید